Bankok

6 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

Ten eerste heb ik me nog nooit zo vies gevoelt na een dagje Bangkok. Ten tweede is het in de nacht echt super gezellig en was het uitzicht van de skytower niet met woorden te benoemen, wat een stad. Hierna nog even een drankje gedaan in de skybar daar en toen lekker naar bed want iedereen was kapot. De volgende ochtend werd ik wakker door het geklop op de deur want ja ik had me natuurlijk weer verslapen op de 1e ochtend. Snel ontbijt erin en tempels kijken. Ja wat zal ik zeggen over de tempels, super mooi om te zien maar ze lijken allemaal op elkaar. Door een ritueel en een stip op mn hoofd (waarvan alleen ik natuurlijk weer uitslag kreeg) ben ik als het goed is nu gezegend met goede karma. Hierna gingen we met een boot door bangkok. Ik dacht dat de sloten in Enkhuizen vies waren maar ik had het mis. En er waren zelfs mensen aan het zwemmen. Terug met de tuktuk naar het hotel waarna we uit eten gingen bij een indiaana restaurant. Hier moest je dus je schoenen uit doen en op kussens op de grond zitten. Ik zal je vertellen dat is het verre van comfortabel. Het eten duurde lang dus we hadden al aardig wat cocktails gedronken. Tijd voor karaoke duss. Ik ben natuurlijk niet gegaan😝. Hierna gingen we naar de strip voor een drankje en een dansje. In de club heb ik maarliefst 3 Nederlanders gesproken en de rest kwam uit azie (niemand anders gesproken dus). Het thema was festival en we hadden aan het eind allemaal glitters op ons gezicht, ik vind ze nu nog steeds overal maar wel gelachen. Het was super gezellig en ik leer iedereen steeds beter kennen. Na het uitgaan gingen de die hards, waaronder ik natuurlijk, nog even naar de mac en toen lekker naar bed want we moesten om 11 uur uitchecken en het was inmiddels al 4uur. Hierna hadden we kookles waarbij iedereen een kater had. Dus voor wie wilt ik kan nu Thais koken voor jullie. Hierna hadden we vrije tijd en heb ik fv lekker een massage genomen voor maar liefst 3 euro. Vanavond om 19u gaan we met de nachttrein naar khoa sok en heb ik 24uur geen bereik. Lekker rustig dus haha.

Challass

1. Engelina:
    6 oktober 2019
    Leuk om te horen allemaal, zo reizen we een beetje met je mee🤗 Challas!😘
  2. Hans Karen Kenza Sabeau:
    Haha ik ga voor een Thais diner 👍🏻 😘
  3. Oma en opa:
    6 oktober 2019
    Leuk om te horen Dewi !! En het komt wederom bekend voor . We reizen lekker met je mee . Kao sok is weer een hele andere wereld .. de trein zo benieuwd hoe je het er vaart .. wij hebben het vorig jaar gedaan . Lekkere kip in de trein voor weinig . Veel plezier 💋💋
  4. Iris De Vries:
    7 oktober 2019
    Zo leuk ❤
  5. Jorien:
    8 oktober 2019
    Fijn dat je zo geniet ❤️