Khoa sok en koh phangan

9 oktober 2019 - Ko Pha-ngan, Thailand

De nachttrein was een bijzondere ervaring. Ik sliep boven en het was eigenlijk best comfortabel. Het enige minpuntje was dat de lichten de hele nacht aanbleven. Met wat kaarten hebben we ons de hele avond vermaakt. De volgende ochtend moesten we met een busje en daarna een bootje naar khoa sok. In de boot zat een enorme spin en ik dacht dat ik niet bang voor spinnen was maar deze was enorm haha. De natuur is niet te beschrijven, het is zo mooi. We sliepen in bungelows op het water waar dus geen bereik was en we konden zwemmen en kajakken. Het voordeel is als er veel Engelse zijn dat ik de bruinste lijk haha. Echt super rustgevend. We hebben de hele avond spelletjes gedaan en echt gelachen. De volgende ochtend had ik samen met een maatje om 7u mn wekker gezet om te gaan zwemmen echt super relaxed. Hierna weer terug met de boot en richting koh pangan. Na een hele dag reizen met de bus en boot aangekomen in koh pangan. We verbleven in een bungelow met hangmat aan het strand met het zwembad aan het strand. Ultiem relaxen. We moesten meteen douchen en met de taxi naar een restaurant op het strand. Hierna deed iedereen neon op en hadden we een beachparty. Helaas brak 1 guy zn enkel dus hij moest naar het ziekenhuis. Echt super jammer. Maar was weer een topavond. Iedereen is zo aardig en zorgt voor elkaar het voelt echt als een soort familie. Om 2 uur kwam de taxi en natuurlijk wilde niemand nog slapen dus hebben we nog in de zee gezwommen. Ik werd wakker met een ongelofelijke kater en moest om 11 uur bij de massage zijn want we kregen allemaal een massage aan het strand. We verblijven hier nu 4 nachtjes en gaan dan naar koh phi phi! Ook eruug mooi.

Challass

1. Engelina:
    9 oktober 2019
    Leuk, leuk, leuk, allemaal weer..... hoe lang blijf je samen met deze groep? 🙋‍♀️😘
  2. Dewi Leeuw:
    9 oktober 2019
    Uhm de tour bestaat uit 9,12 en 18 dagen. Ik doe 18 dagen en over 3 dagen gaan er zegmaar dan een paar mensen weg helaas :(( uiteindelijk blijven we over met 11, we zijn nu met 21
  3. Pemm:
    Zoo leuk om te lezen allemaal! <3 geniet ervan lieverd
  4. Oma en opa:
    9 oktober 2019
    Wat een trip hè !! Wij hadden op Kao Sok rieten hutjes !! Totaal geen comfort . Wat dat aan gaat is het goed verbetert . En dat kajakken wat is dat mooi zo s’morgens vroeg . Lekker naar je zin zie ik aan bijna de andere kant van de wereld .. veel plezier dikke knuffel .
  5. Carin:
    Heerlijk je reisverhalen Dewi. Geweldig dat je zo geniet!!!! Xx
  6. Iris De Vries:
    Zo leuk... geniet lekker ❤❤❤
  7. Hans Karen Kenza Sabeau:
    9 oktober 2019
    Wauw wat een foto’s en mooie verhalen! Fijn dat iedereen zo aardig is en je zo geniet! 😘