Vertrek en aankomst

4 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

3/10

En daar ging ze dan. Richting schiphol met een maar liefst 13 kilo zware rugtas. Valt best mee zou je denken, maar dat valt letterlijk zwaar tegen. Afscheid nemen is nooit leuk, zo nu dan ook niet maar het hoort er nu bij. En zoals Marco zegt: afscheid nemen bestaat niet. Maargoed paspoortcontrole. Dan zou je denken wat is daar nou leuk aan, maar er zat een veelste knappe jongen in dat hokje waardoor ik in 1 klap mn gemis was vergeten. Dit duurde maarliefst 2 sec want toen was ik er al doorheen. Wachten en hup het vliegtuig in. Het ging allemaal super snel, complimenten. In het ziekenhuis zouden we het niet na kunnen doen. De eerste vlucht zat ik naast een man die naar indonesie ging emigreren. Denk je ; oh leuk! Maar de lieve man was een beetje doof en heeft waarschijnlijk thuis niet veel mensen om mee te praten, dus lulde de oren van mn hoofd. Gelukkig viel hij even later in slaap. Ik heb maarliefst 2 films verslonden onder het genot van een heerlijke maaltijd met risotto en kip. Wederom complimenten, het smaakte heerlijk.

Aangekomen op Dubai, een erg bijzonder vliegveld al vraag je het mij. Mannen met jurken en hoofddoeken, lichten zoals het casino, clubs en water voor maar liefs 4,25. Na 2 uur wachten kon ik weer boarden. Dit keer een nog luxer vliegtuig, wist niet dat dat nog kon. Deze keer naast een chinese vrouw. Mooi dacht ik, die zijn niet sociaal. Alleen toen ze haar schoenen uitdeed had ik toch liever de dove man. En ohja er zat ook nog een kind achter me dat niet stil kon zitten dus ik zo om de ongeveer 10 min van een heerlijke massage in mijn rug mocht genieten. Top. Maar buiten dat, op naar bangkok🙌🏼

Met maar liefst 3 uur slaap heel aangekomen in Bangkok. Na lang zoeken en het ontcijferen van de borden stond de organisatie waar ik moest zijn gewoon al 10min voor me. Met 2 jongens uit Engeland vertrokken we naar ons hotel. De arme taxi man was zon gentleman dat hij mn zware tas naar de uitgang tilde. Hij was een kop kleiner dan ik en liep nog net niet scheef door de tas. In de taxirit moest ik mn best doen wakker te blijven en dat is gelukt. Super mooi hotel! Voor in Thailand dan, ik zit nu nog alleen op de kamer. Om 8 uur gaan we met de groep wat eten en wie wilt kan daarna mee naar de skytower (het tweede grootste gebouw in Bangkok). Im in!

Challass, foto’s volgen

1. Carin:
    4 oktober 2019
    Nu al leuk je reisverslag😂
    Het grote avontuur is begonnen👍
  2. Oma en opa:
    4 oktober 2019
    Wauw !! Wat een leuk verhaal . Voor ons herkenbaar . Wat een stad he Bangkok . Straks wakker worden en dan is het weer anders . Lekker eten en genieten maar . Dikke knuffel
  3. Iris De Vries:
    4 oktober 2019
    Zo leuk lieverddddd... !!
  4. Jorien:
    Lekker genieten lieverd! ❤️
  5. Hans Karen Kenza Sabeau:
    4 oktober 2019
    Zo de kop is eraf! Klinkt tot nu toe goed allemaal... wat zul je lekker slapen! Geniet en ben benieuwd naar je volgende blog. Hier alles goed. Kus van ons
  6. Aafke kreeft:
    5 oktober 2019
    Leuk om je te volgen , geniet van je grote avontuur dikke 💋💋